Jag är sjuk. Men det sjukaste är att jag inte längre bryr mig. Förtränger. Typ.

Trött, trött.. Fast ändå pigg.

Tjaba!
Haft en relativt bra dag måste jag säga. Åkte med Julia till tandläkaren, och ja, vad ska man säga? det gick bra typ :) Sen blev det shopping på ICA liksom, fick med mig en hårfärg hem av nån idiotisk anledning. En blond färg, fast inte blekning. Vet ej hur jag tänkte där. Eftersom rött är dominant, så de enda som funkar är riktig blekning?! Men skit samma. Jag gjorde slingor iaf. UTAN NÅGOT JÄVLA RESULTAT! Bajs. Eller, det blev liiiiiite skillnad. Men inget man lägger märke til. Jag är arg. För jag VILL bli ljusare i håret, MEN mitt hår kommer gå av IGEN om jag lägger i blekning. Så ja, jag får se förjävlig ut i håret ett tag fram över.

Aja. Har gjort läxor med pullan också, och fikat lite. Sen kom Elin också. Så vi drog till gården, men det var as tråkigt där. Jag spenderade mina cigg pengar på onyttigheter, och allt var bara allmänt piss. Förutom att vara med tjejerna då. Emma va även där, och har inte träffat henne på länge, så det var nice!

Ligger just nu i sängen och lyssnar på musik. Har tagit ett varmt bad och blivit lite avslappnad. Skönt! Kanske jag kan somna? Tomt utan min älskling. Saknar honom. Hoppas jag får träffa honom snart, typ i morgon skulle vara bra. Vill somna sådär trygg och lycklig nära honom, vakna utvilad och nöjd. Krypa nära och bara "morgonmysa" hihi. Nej nu ska jag sluta önsketänka. ;)

Nej man fan. Vad ska jag skriva?! Finns inte så mycket mer. Ska nog försöka sova nu, så jag vaknar relativt tidigt i morgon. Tänkte ha en nyttig dag med träning osv. Kan behövas nu efter allt skit jag ätit. Börjar fan bli fläskig, nästan. Hehe.

NEJ MEN FAN, nu ska jag inte skriva mer skit. Vi hörs i morgon.
Puss på er


Jag älskar er, mina fina böder.
(bilden har inget med inlägget att göra)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0